1.1. Prekės Pirkėjui gali būti pristatomos visoje Lietuvos Respublikoje naudojantis kurjerių paslaugomis. Prekių pristatymo paslaugos mokestis taikomas Prekių užsakymo pateikimo momentu.
1.2. Pirkėjo užsakytos Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu arba į Prekių atsiėmimo punktus.
1.3. Pirkėjas užsakymo suformavimo metu pasirinkto laiko intervalo ribose įsipareigoja siunčiamas prekes priimti pats.
1.4. Jeigu prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, prekes priimantis asmuo yra nepilnametis, pateikė negaliojantį asmens dokumentą ar atsisakė pateikti asmens dokumentą ir kt.), pakartotinai Prekės gali būti pristatomos Pirkėjui dar vieną kartą, jeigu Pirkėjas su Pardavėju dėl to susitaria. Paskesniais atvejais Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį Prekės pristatymą arba Prekes Pirkėjas atsiima Prekių atsiėmimo punkte.
1.5. Prekės pagaminamos per 5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Pardavėjo nurodomi terminai yra preliminarūs. Pardavėjas negali garantuoti, kad Prekės visais atvejais be išimties bus pristatomos nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį Pardavėjas Pirkėją informuoja telefonu arba el. paštu. Pirkėjas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis aiškiai pareiškia ir sutinka, kad išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti. Pardavėjas įsipareigoja suderinti su Pirkėju kitas pristatymo sąlygas.
1.6. Paruošus užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką, informuojantį, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).
1.7. Užsisakius daugiau nei vieną Prekę, Prekės gali būti pristatytos skirtingu laiku. Papildomas pristatymo mokestis šiais atvejais nėra taikomas.
1.8. Prekių atsitiktinio sugedimo ir žuvimo rizika pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo momento.
1.9. Prekių pristatymo momentu Pirkėjas turi patikrinti siuntos pakuotės ir Prekės būklę. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas pretenziją apie netinkamą Prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus privalo pateikti nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.